joi, 25 iunie 2015

French Nails

                                       Hola amigas !
Como estais?Yo con mucha ganas de finde,igual que vosotras,imagino .no¿?
Esta manicura que se la voy a enseñar es  similar con la clasica francesa ,solo que lo he cambiado con este precioso morado .He finalizado la manicura con un laso super girly y ya esta la manicura ,lista para sacarla a la luz  :)).Os gusta?,que os ha parecido? A mi me resulta muy feminina y muy simple,un beso enorme chicas ,nos vemos en la proxima.


                               Buna prietenelor!
Ce faceti?Eu astept cu nerabdare week-end-ul,cred ca si voi ,..nu?
Manichiura pe care o sa vo arat este similara cu clasica frantrzeasca,doara ca am schimbat-o cu acest mov minunat.Am stapilat si o fundita super girly si avem manichiura gata de scos la lumina:)).
Va place ,cum vi se pare?Mie mi se pare foarte feminina si de asemenea tare simpla,pupici fetelor si ne vedem la urmatoarea postare.




9 comentarii:

  1. Da, astept foarte mult weekendul! Imi place mult manichiura ta girly dar si feminin din cauza modelului french!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of your articles is very interesting and can add my insight.

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...i"m in love with your nail design))))
    kisses from ukraine :-****
    follow4follow??

    maliovanka.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Terimakasih banyak sudah memberi informasi

    RăspundețiȘtergere

Cursores